Subscribe to blog updates

COVID-19: How we’re prioritizing safety during this time of growth

Last updated: July 1st, 2020

As the global effect of coronavirus (COVID-19) continues to evolve, we’re making temporary changes to our services and operations to keep production going uninterrupted. Site traffic is the highest it’s ever been and we’re seeing sales volumes similar to peak season (November and December). We’ve got all hands on deck to maintain optimum site performance and order processing during this time, and we’ve got a plan in place to support your business and sales as growth continues in the coming weeks.

Members of Teespring’s support + operations teams at our US facility (February 2020)

 

Full production capacity resumes

We’ve been able to regain normal production capacity while adhering to new safety measures and guidelines. This means new orders are being delivered on time and we’re no longer routing some orders to different regions for printing and fulfillment. 

Assisting your customers

While all new orders are being produced and shipped on time, there are some orders that experienced delivery delays during COVID-19 lockdowns. We have contacted customers who were impacted by delays and are working to find a suitable solution for them. If you have any buyers who need assistance or have questions regarding their order, please send them to our support team (support@teespring.com).

Please note due to the influx of inbound queries our seller and buyer support teams are experiencing longer-than-normal response times. We’ve hired new support agents and are working to respond to everyone as quickly as possible. We hope to return to our 24 – 48 business hour response time in the coming weeks. Thank you for your patience and understanding. 

Making safety a priority

We will continue encouraging employees to work from home for the time being. While remote, our support teams are online in full force; if you have questions or need assistance with your products or listings please reach out to sellers@teespring.com

 

Thank you for your continued trust in Teespring. Our goal is to support your online business while ensuring the health and safety of our team, users, and customers. Please stay safe and take care!

 

 

 

166 responses to “COVID-19: How we’re prioritizing safety during this time of growth

  1. Thérèse Edwards says:

    If us too difficult to locate your contact info on the mobile site. I’ve had to circle around the site until I came across the email in this notice. If your a good supplier you will want to be contactable.

    1. Lucy Ford says:

      Hey there, sorry for the trouble and thanks for the feedback. I will be sure to pass this onto the team!

      1. Jenny says:

        I have emailed teespring twice now regarding an item I purchased, have not got a response back please help me.

        1. Lucy Ford says:

          Hi Jenny, I’ve passed on your info to the support team so someone should be back in touch soon 🙂

        2. Kmyl says:

          I have emailed three times now and still no response.
          Can you please help?

          1. Lucy Ford says:

            Hi there, I would recommend sending a message via our social media accounts—sometimes the message will get picked up quicker there.

      2. Stacy says:

        I’ve emailed 4 times now with no response about my order #e6adb9be30ddf686 is like a refund or a replacement please

        1. Lucy Ford says:

          Hi Stacy, we apologize for the delay. Due to the challenges posed by COVID-19 our support contact volumes are at an unprecedented high. We’re working around the clock to assist everyone and return to our normal response times. Thank you for your patience and understanding. I would recommend reaching out via Instagram or Twitter DMs with an order number so we can assist you quicker

      3. Billie says:

        I ordered a hoodie on May 2nd for eddievr 2 million, my son really wanted it for his birthday but have yet to receive it. I have email support twice and gotten zero response. I contacted PayPal on a refund but would much rather get the hoodie. Can someone please help!

        1. Luiza Jordan says:

          We apologize for the delay and the issues you’ve experienced with receiving your order! We normally respond to support contacts within 24 business hours, but due to the challenges posed by COVID-19 our volumes are at an unprecedented high. We’re working around the clock to assist everyone and return to our normal response times. Please also try reaching out on social media with your order number and we may be able to assist you there!

    2. JenniferSaunders says:

      I am still waiting for help. Sara never contacted me back & i think i need someone who can work with ne on ONE DAMN SHIRT. Can someone pls call me st 817 374 7838 or email me at Loudaudio@aol.com. mu name is jennifer saunders & i hsve been trying for a full week to get my 1 tshirt done that Sara hasn’t been able to help me with. Pls contact me someone. Thank you.very much.

      1. Lucy Ford says:

        Hi Jennifer, could you explain the issue you are having so I can assist you?

      2. April Roskovensky says:

        My order was supposed to he shipped May 4-7 bit has not arrived yet. The last update was that it was en route to the U.S. May 5th. I have emailed customer support with no response. PLEASE assist. It is for order # 7999b1b3af69fc9d.

        1. Lucy Ford says:

          Hi April we apologize for the delay. Due to the challenges posed by COVID-19 our volumes are at an unprecedented high. We’re working around the clock to assist everyone and return to our normal response times. Thank you for your patience and understanding. I would recommend reaching out via Instagram or Twitter DMs with an order number so we can assist you quicker.

    3. Mary .a. Wooster says:

      I tried to order a tshirt with walmart logo ,with the little gremlin looking guy,with the mask on,took all info but would not take expiration date of my card

      1. Lucy Ford says:

        Hey Mary, please reach out to support@teespring.com for help with this!

    4. Christine Hope says:

      If I order a shirt today will I get it before fathers day? (21st)
      I dont want to order otherwise. I assume its plenty of time, no?
      Please and thank you for your response

      1. Lucy Ford says:

        Hey we have passed the standard shipping cut-off date for Father’s Day, however you can select rush shipping at checkout which should ensure you get your product on time. The delivery dates for your order will be confirmed on the checkout page.

  2. C. King says:

    Came looking to see if COVID-19 was the reason I never heard back from support. Apparently not.

    1. Lucy Ford says:

      Hey there! Sorry to hear there was an issue, what can we help you with?

  3. Ramkrishna Chakraborty says:

    It is a crucial time for the World,& we have to be united to fight against COVID-19 FOR safety we should stay at Home, wash our hands several times, No Handshake with anyone only NAMASTE

  4. M.A.Rasheed Afsar says:

    I appreciate the steps taken by you .

  5. Rasheed Designer says:

    Excellent step keep it up

  6. Lynn Watson says:

    Hello,
    I just want to check if Teespring allow the publication of Covid-19 t-shirts.
    Thank you.
    Lynn Watson.

    1. Lucy Ford says:

      Hey Lynn, we have taken the decision not to allow COVID-19 designs on our platform. We had many users exploiting the situation, hence our decision. If you have any more questions about this, please reach out to support@teespring.com

      1. JP says:

        Are you going to communicate this to sellers and buyers and what are the parameters? How will we know if you consider a design to be a Covid19 design or not?

  7. Rasheed Designer says:

    We are with you

  8. Dennis Fulton says:

    Having a hard time purchasing your product think I will try eBay better response thank you

    1. Lucy Ford says:

      Hey Dennis, sorry to here there was an issue. Don’t forget you can reach out to support@teespring.com for support with orders

  9. Gaz says:

    Thank you for the update, all of you take care of yourselves, stay safe and well. we’ll all fight on and beat this together!
    Gaz 🙂

  10. Charles says:

    Support Team,
    As far as selling shirts, tank tops, leggings, hoodies, socks to customers in the US (State Side)….operation as usual?
    I have customers/clients asking me if my product (CompassLifeFitness Apparel) is still available to order… please advise.
    Sincerely

    1. Lucy Ford says:

      Hi Charles, yes operation as usual until we update otherwise!

  11. Ameera Groeneveldt says:

    Okay great thank you. I am a new seller and was wondering if you stopped production. stay safe everyone

  12. Alexas says:

    This is great service! I’m in the USA and even though they’re’s Covid-19 in the USA. It still ships with no delays! And besides the point, which is it delivers in the USA, it still delivers internationally! This is a good business. It took some time to print my shirt which is totally fine. It took about 5-10 days. But that’s normal. And when I saw it was shipping, I got so excited! This is smart keeping everything sanitized. I want to thank y’alls workers!

    Sincerely, your customer, Alexas.

  13. Okan says:

    Hi. I cant see where my package is. Can you help me about it? 🙂

    1. Lucy Ford says:

      Hey, you can track your order here. Alternatively, you can reach out to support@teespring.com if you have additional queries about your order.

  14. Penny Gates says:

    Searching for an answer (Teespring’s Help did not provide one). My question is regarding placing an order for a T-shirt. The shirt is shown with printing on the front and back. I like and want the printing on the front, but not the back. I prefer the back to be left blank. Since the listing states that these are printed when ordered, can my request be granted? I started to checkout but I stopped when there was no box or place for me to ask this question. The item in question is one of the “Hollywood Graveyard” shirts. Thank you in advance for your response.

    1. Lucy Ford says:

      Hi Penny it depends if you are ordering a T-shirt that someone else designed or one that you designed. If you ordered a T-shirt from someone else it is their design, so it will not be possible to print it with only one side. If it is your product, you can create the product again with only one side. Hope that makes sense. Please reach out to support@teespring.com if you need more support with this

  15. Larry Schellink says:

    As a new seller, I’ve submitted the question on how I can limit the items displayed to a single listing for a design instead of all the various other products showing up in the store. I want those options to be available after a design is selected. The way it is now I have way too many of the same design in various product options showing on the page. How do I do accomplish that ?

    1. Lucy Ford says:

      Hey Larry, you can achieve this by following these steps. Hope that helps!

      1. JP says:

        So we proabably can’t do this with existing products,in the same way we can’t edit product after they are launched Can you confirm that we need to redesign them? from scratch in order to have them all in one collection?

        1. Lucy Ford says:

          That’s correct!

  16. M O says:

    I sent an e-mail about not being able to change my password and have not heard back. I thought I’d try contacting you this way and see if I can get a response. You should have my name and e-mail address attached to this message. I look forward to hearing from you.

    1. M O says:

      Thank you for fixing my issue. 🙂

      1. Lucy Ford says:

        Hey there, did your issue get resolved?

  17. bayt alnafea says:

    You are a great staff. So your site was great too. I wish you all the best and safety from all evil

  18. partha says:

    Thank you, the teespring support teem for your information and save your health from COVID-19.

  19. Pat hayes says:

    Thanks for doing the staysafe discount.
    Pat

  20. daniela says:

    thanks for the update and keeping everyone safe! I appreciate you and all you do!

  21. Desiree Boyden says:

    Hello i place and order and did recived it But it was Totally Wrong how can i return it and get my MONEY BACK PLZ SEND ME A FREE UPS SHIPMENT LABLE TO MAIL THE ITEMS BACK PLZ
    THANK YOU. DESIREE BOYDEN…

    1. Lucy Ford says:

      Hey Desiree, please shoot an email to support@teespring.com for assitance!

  22. Norman G. says:

    Thanks Teespring team for all your efforts, and take care !

  23. Owila Tapio says:

    will things still be shipped and arrived when said due to covid-19 🤔🤔🤔

    1. Lucy Ford says:

      Hey Owila, as said in the blog post we’ve got a plan in place to keep order production going uninterrupted. While all orders are being produced and shipped, some products are experiencing longer delivery times. Please check out our answers page on impacted shipping times for more info.

  24. Phidelix says:

    How many sales do I have to make before I get a trustscore.

    1. Lucy Ford says:

      Over time, the longer a seller has a Teespring account and commits no policy violations their trust score can improve. Also, when sellers hit certain sales milestones it can contribute to a raised score.

  25. Arun Kumar srivastava says:

    Thank you dear sir, for your information. Lord’s health was good, stay at home..

  26. Olivier from Allure Culture says:

    Thank you Teespring. Your team is doing a great job given the situation of Covid-19 in California and Europe. You are amazing. Keep safe and stay healthy. Teleworking, social distancing, washing hands and not touching the face are still very effective measures.

  27. Jaison k jose says:

    You are a great staff. So your site was great too. I wish you all the best.
    May dear lord bless uhh more Amen

  28. Jps says:

    Thank you for teespring support for your teem COVID 19

  29. Anila Singh says:

    Thanks for your great efforts.
    Wish you all the best!

  30. Tangerine Jones says:

    How are you ensuring that factory workers/printers are safe too? You mention that you’re still up and running and that support workers are working remotely, but what steps are you taking to ensure that production workers are safe too? I’m interested in ordering more shirts, but don’t want to be participating in anything that would put workers in unnecessary danger.

    1. Lucy Ford says:

      Hello! We are following safety regulations outlined by state and federal officials to ensure the safety of our team. Keeping our employees, customers, and users safe is our top priority. Thanks for your concern!

  31. Suraj sachan says:

    Thank you for teespring support all team.

  32. Suraj sachan says:

    Thank you very much for all teespring team and very much helping details COVID-19

  33. Sundar sharma says:

    Thank you for teespring support for your teem COVID 19

  34. Brian says:

    Will teespring be offering us custom logo masks?
    thanks

    1. Lucy Ford says:

      Hi Brian, this is something we are looking into!

  35. FounderDavid says:

    Howdy! You can place orders in Romania (EU) during this period?

    1. Lucy Ford says:

      Hey there – indeed you can! Please refer to our shipping timeline FAQ for more info on possible delays due to COVID-19

  36. James Jackson says:

    I paid for rush shipping and it’s past the deliver date and it says that my shirts never finish printing

    1. Lucy Ford says:

      Hey, sorry to hear of your issue. Please reach out to support@teespring.com for assistance!

  37. sharon says:

    Hi,
    I had to change my bank account info and I changed it with payoneer too. Does payoneer have to relink with my account and if so, how do i do that?

    1. Lucy Ford says:

      Hi Sharon, please reach out to sellers@teespring.com for assistance with this query

  38. Wilson says:

    Hola entre a ver como funciona la pagina pero qiero saver como quitar un producto mal hecho y que por herror se publico por favor ,me ayudan

    1. Lucy Ford says:

      Hola, si navega a la sección ‘listados’ en su cuenta de Teespring, puede archivar productos usando el botón ‘bin’ en el extremo derecho

  39. Mashiva says:

    hello
    I have applied the design but why doesn’t it appear in the storefront ??

    1. Lucy Ford says:

      Hey there, ensure to add your listings to your storefront manually! You can check out how here

  40. vineet chauhan says:

    Dont understand dear, how to proceed, I am newbie and waiting for my first sale.please help

    1. Lucy Ford says:

      Hi check out our Quick Start Guide, which gives the best tips and tricks on making your first sale

  41. Diane Ferrier says:

    Please send refund of $99.55 as soon as possible.
    On the evening/night of March 16th, 2020 I placed then cancelled my online order immediately but your company has not yet credited my credit card even if your company had promptly sent me an email saying that my order had been cancelled.
    See below tracking information dated March 17, 2020.
    …………………………………………………………………….
    Order Status
    Order Number: 5e0ea9400ae90645
    Updated 2020-03-17 02:53:03 UTC
    Order placedPrintingShippedDelivered
    (2) XL – Classic Long Sleeve Tee
    Your order has been cancelled
    Your order has been cancelled and will not be produced. If you were already charged, a refund will automatically be issued.
    Past History
    17 Mar 02:44Order for DO NOT PET line placed
    17 Mar 02:50The campaign successfully reached its goal!
    17 Mar 02:53Your order was cancelled

    1. Lucy Ford says:

      Hey Diane, have you sent an email to sellers@teespring.com for assistance? They can help you with this query

  42. Raj says:

    It’s a critical moment. We should stay at home in this time. Pray for all to safe from COVID-19.

    1. Sana says:

      Hii….Just Want to ask that…..can i sell my designs from India….also wanted to clear that you all will print and deliver the product right???? my job is only to design???
      please make it clear to me

      1. Lucy Ford says:

        Hi, yes all you need to do is design the product – we will print and ship it to your customer for you

  43. Dharmendra Sailoni says:

    Hi! Please i am not able to print more t-shirts online and sell my items online since many months because my payment details os not cleared by you.As I have already my PayPal direct link page.So I would request you to please take immediate action and accept my PayPal direct link page to my bank account transfer.Thanks…!

    1. Lucy Ford says:

      Hey there, have you sent an email to sellers@teespring.com for assistance? They should be able to help with this query

  44. krovvidi krishnakumar says:

    why you are not provide the space to give me pay pal email address in my settings option. why you are showing the changed pay pal address there?

  45. marketingpb says:

    Hello,
    I have create a new design but i have an error when i want to publish it.

    Can you help me ?

    1. Lucy Ford says:

      Hey there, please drop an email to sellers@teespring.com who can help with your query

  46. Vishal Varma says:

    Thank you very much for the information team teespring….Stay safe and healthy…

    1. Sana says:

      Hii….Just Want to ask that…..can i sell my designs from India….also wanted to clear that you all will print and deliver the product right???? my job is only to design???
      please make it clear to me

      1. Lucy Ford says:

        Hi Sana, yes all you need to do is create your products and promote them!

  47. David Elizabeth says:

    I want to login but I can’t find pls help

    1. Lucy Ford says:

      Hi David, you can log in here

  48. ANDREW N YEPTHOMI says:

    Life is precious so during this hard time of COVID-19 stay home with family’s as life is so precious

  49. Mj Hamer says:

    i need my order shipped to apt 312 instead of C please

    1. Lucy Ford says:

      Hi there, please reach out to support@teespring.com for assistance with this query!

  50. Imran Khan says:

    They are not able to order the products I designed or they are facing some problem. Do you stop taking orders now?
    What is the solution to why they can’t order my designed T-shirts?

    1. Lucy Ford says:

      Hi please reach out to sellers@teespring.com for assistance!

  51. Promise says:

    hello,
    you didn’t reply me earlier
    i want to know what are the steps you’ve taken to ensure the saefty of they customers? who wil buy from teespring .
    Can they get covid-19 from parcels?

    1. Lucy Ford says:

      Hi there, we stagger shifts at our production and fulfillment facilities to reduce the amount of workers on the floor at one time. We’ve also increased protocols in sanitizing surfaces, and added additional spacing between printing stations.

      1. promise says:

        So from your side every tshirt and parcel will be santized.
        So my customers will be fine after buying.As i dnt want anyone to get corona
        Thnks for the reply
        So now i can start the advertisement and sending them to the site…
        Thanks for thr reply.

        1. Lucy Ford says:

          Yes we are taking the appropriate measures to ensure that our parcels are safe to be sent. Thanks!

  52. Nicholas Kinney says:

    Hello I’m still wait for my order I ordered it April 15

    1. Lucy Ford says:

      Hi Nicholas! Sorry about the wait. We are currently experiencing delays as we’ve had to re-route some orders to ensure the safety of our employees whilst still getting orders out. Please send an email to support@teespring.com to get more assistance with this query.

  53. Nicholas Kinney says:

    Hey I’m wondering when I’ll get my package. 8428e53e4fea1985

    1. Lucy Ford says:

      Hi there you can track your order here, if you have any more questions please reach out to support@teespring.com

  54. Yvette says:

    Hello my name is Yvette I ordered a sweat shirt in April 14 th and we are in may and still haven’t received anything. Can someone contact me plz.

    1. Lucy Ford says:

      Hi there we apologize for the delay. I would recommend reaching out via Instagram or Twitter DMs with an order number so we can assist you quicker.

  55. Dave k says:

    I guess I’m one of the unlucky ones who got shipped from a European printing site. Ordered almost a month ago. Was not informed that my order would take this long.
    ca47cc180bea5557 Order number

    1. Lucy Ford says:

      Hi Dave, we apologize for the delay. Due to the challenges posed by COVID-19 our volumes are at an unprecedented high. We’re working around the clock to assist everyone and return to our normal response times. Thank you for your patience and understanding. I would recommend reaching out via Instagram or Twitter DMs with an order number so we can assist you quicker.

  56. Erika Hammond says:

    I have tried twice to sent a customer service support inquiry; submitting the “case” takes me to a german language part of your website. I think you might have some bugs on the site. I ordered some product and it looks like the order duped. I’ve got three emails of confirmation out of the 5 products I ordered, multiple shipment confirmations with order # links that go nowhere, and duplicate product/charges. All are unopened at this point, I need to know next steps. Thanks for your help.

    1. Lucy Ford says:

      Hi Erika, sorry to hear you’ve experienced an issue! I would recommend reaching out with the same information on our Instagram or Twitter accounts for assistance.

  57. Marty Spokony says:

    Hi – I submitted three requests for an update and the automated messages said to expect a response within 24 hrs. (two via the website firm and one to support@teespring.com). Radio silence to date.

    Understandable that sales volume is high, supply-chain interrupted, etc. It’s customer service that’s the differentiator. I would appreciate an update on my order 592b97b66a550237.

  58. Danae says:

    I have emailed you guys twice about an order and I haven’t heard back from any. I know with Covid things have slowed down and to protect safety. I ordered 4 things, then I just placed an order Friday of 3 things. So just wanting to make sure things didn’t get lost.

    1. Lucy Ford says:

      Hi Danae, we apologize for the delay. We normally respond to support contacts within 24 business hours, but due to the challenges posed by COVID-19 our volumes are at an unprecedented high. We’re working around the clock to assist everyone and return to our normal response times. Thank you for your patience and understanding. I would recommend reaching out via Instagram or Twitter DMs with an order number so we can assist you quicker.

  59. Ali says:

    I have tried contacting support@teespring.com 4 times regarding my order and have NOT received any responses!!! It has been 4 WEEKS since I have placed my order and have not received any updates on the shipping. PLEASE LET ME KNOW WHO I CAN CONTACT. I am extremely dissatisfied with Teespring and will certainly not order from here again. I understand there is a pandemic and you are limited on your staff but it has been weeks of reaching out to you and Teespring is unresponsive, you could at least keep me updated. This has been the worst customer service.

    1. Lucy Ford says:

      Hi Ali, we apologize for the delay. We normally respond to support contacts within 24 business hours, but due to the challenges posed by COVID-19 our volumes are at an unprecedented high. We’re working around the clock to assist everyone and return to our normal response times. Thank you for your patience and understanding. I would recommend reaching out via Instagram or Twitter DMs with an order number so we can assist you quicker

  60. Alondra says:

    I placed an order on April 14, 2020. I have yet to receive my order. Ive emailed several times as well with no response from anyone at Teespring. This is very frustrating. I need a response from someone asap. Ive was charged right away for my order but why have I mot received it yet????

    1. Lucy Ford says:

      Hi there, apologies for the delay. As I’m sure you can imagine contact volume has increased significantly over the past months. We are working around the clock to ensure everyone is supported. I’d encourage you to reach out via Instagram or Twitter for assistance!

  61. mike says:

    Hi, nobody answered to mails or twitter, my command is on ‘sended’ status since 4 may. Can i Have a refund !!

    1. Luiza Jordan says:

      We apologize for the delay, due to the challenges posed by COVID-19 our volumes are at an unprecedented high. We’re working around the clock to assist everyone and return to our normal response times. I’d recommend you also reach out via Instagram and Facebook too. Thank you for your patience and understanding.

      1. mike says:

        i tried instagram, facecbook and by maill but nobody answer. How can I have a refund !!! more than one month is innaceptable cintact me at
        info@proactif.be

        1. Luiza Jordan says:

          We apologize for the delay. We normally respond to support contacts within 24 business hours, but due to the challenges posed by COVID-19 our volumes are at an unprecedented high. We’re working around the clock to assist everyone and return to our normal response times. Thank you for your patience and understanding.

  62. Beth Russell says:

    Recently purchased 3 tees 1 large 1 XX large 1xxxlarge. What did I receive 1 large with tiny tear in back and 2 xxlarge.Lovethe design just would like to exchange for torn shirt and right sizes What do I need to do

    1. Luiza Jordan says:

      Hey, sorry to hear there’s been an issue with your order. Please reach out to support@teespring.com for assistance!

  63. Charlene Reynolds says:

    I have emailed 4 times in seven days an still have not received any info………..

    1. Luiza Jordan says:

      Hey, we’re sorry to hear you’ve been experiencing difficulty reaching us. I would recommend reaching out via Instagram or Twitter DMs with an order number so we can assist you quicker.

  64. Carol says:

    Hi, we ordered a T-shirt on 8th May. You’ve taken our payment but we’ve had nothing. We have had no response from your support email despite many attempts. Tracking number does not work. Order number is 813efb8300ca2953. It was a gift and our son is really disappointed. We would really appreciate a response or info on how to get our money back. Thank you.

    1. Luiza Jordan says:

      We apologize for the delay. We normally respond to support contacts within 24 business hours, but due to the challenges posed by COVID-19 our volumes are at an unprecedented high. We’re working around the clock to assist everyone and return to our normal response times. Thank you for your patience and understanding.

  65. David McIntosh says:

    Hello i ordered a mark dice liberal tears coffee mug on the 12th of last month, your website is frozen on the term printing, it says i will get an email when product ships, but for one cup at over 18 dollars with shipping this is to much, when i enquire i get case numbers each time, im up to three sets of numbers with no real response. Also there really is no link or method to demand a refund, Ive never delt with a company like that. I prefer my cup, but if you just cant pull off one cup i want my money back, you sure didnt hesitate not 2 seconds to debit my account!

    1. Luiza Jordan says:

      Hi there we apologize for your difficulty reaching us. I would recommend reaching out via Instagram or Twitter DMs with an order number so we can assist you quicker.

  66. Austin Burton says:

    I have tried too figure out how to contact you. It’s very hard to get a response I ordered in April and my estimated date of delivery was may 23rd I still am waiting for my order I either need to find out when i will get my item or i need a refund.

    1. Luiza Jordan says:

      Hi there, sorry to hear this, we apologize for the delay. I would recommend reaching out via Instagram or Twitter DMs with an order number so we can assist you quicker.

  67. Staci Krominga says:

    I’ve now ordered 2 items from you and have never received them. I’ve emailed your company twice and have gotten no response and that’s been about a month ago now. I would like to get a refund for these items since I’m apparently not going to be receiving them but seeing as I never get a response from you I guess that’ll never happen. I’ve also let the creator know about this and he was not happy to say the least. I won’t be purchasing any items from this website again.

    1. Luiza Jordan says:

      We apologize for the delay. We normally respond to support contacts within 24 business hours, but due to the challenges posed by COVID-19 our volumes are at an unprecedented high. We’re working around the clock to assist everyone and return to our normal response times. Thank you for your patience and understanding.

      1. Staci Krominga says:

        I find it funny that when I inquired about the first order that I was charged for and never received you removed the order from the Orders page. I’m glad I printed everything every step of the way during my 2 purchases that I’ve never received that way I can use it when I file a fraud complaint against your company. I’ve also sent all of this information to the designer of these items as requested and they will also be contacting you. I will will continue to send you messages on here, Facebook, and Twitter every day until I receive my items. I will be contacting my lawyer if I don’t receive a response by the end of June.

        1. Lucy Ford says:

          Hi Staci – I completely understand your frustration and can only apologize. We have alerted our support team of your issue so (if you haven’t already) you should expect to hear from our team some time today. I hope your problem gets resolved!

  68. Steven Cohen says:

    I sent a message to Teespring about not getting any updates on an order that shipped 3 weeks ago and never got the package. please can i contact a person through phone or live chat, since both are not showing or relevant at all on this site.

    1. Luiza Jordan says:

      Hey, we’re sorry to hear you’re experiencing issues with your order! Please contact sellers@teespring.com and we can help you there.

  69. Amanda Shewchuk says:

    My package was supposed to arrive yesterday for order ce499eb0f993c68a. No tracking once it hit canada. No delay updates from anyone. Whats going on

    1. Luiza Jordan says:

      Hey there, sorry to hear about this. Please contact support@teespring.com and we’ll be able to assist you there.

  70. Ethan says:

    I have a buyer that ordered a shirt on May 4th and still has not reeived it. I have tried contacting the live chat, no answer for 2 weeks. Please help.

    1. Luiza Jordan says:

      Hey, we’re sorry to hear you’ve experienced issues here. Please contact sellers@teespring.com or ask your customer to seek support by emailing support@teespring.com

  71. Inka Maass says:

    Hello, I tryed to contact the service because the items are not satisfactory. I am from France.
    It has been two weeks now.
    Could you please help me ?
    I am Inka Maass from France.
    Thank you

    1. Luiza Jordan says:

      Hey, sorry to hear this. Have you tried contacting support@teespring.com for assistance?

  72. Ribta says:

    I’ve emailed y’all 3 or 4 times about my order but got no clear answer back. I placed an order back on may 16 and now it’s June 18. When am I getting my order? If not then I want a full refund. Thank you!

    1. Luiza Jordan says:

      We apologize for the delay. We normally respond to support contacts within 24 business hours, but due to the challenges posed by COVID-19 our volumes are at an unprecedented high. We’re working around the clock to assist everyone and return to our normal response times. Please also try reaching out on social media with your order number, we may be able to assist you there.

  73. Yuşa says:

    very nice days soon

  74. Kamilla says:

    When does my Eddievr hoddie arrive? I have hopede it would come in time for my sons birthday on sunday :/
    And the tracking number cannot be located now…
    I have sent a email to support@teespring.com, but got no reply..

    1. Luiza Jordan says:

      We apologize for the delay. We normally respond to support contacts within 24 business hours, but due to the challenges posed by COVID-19 our volumes are at an unprecedented high. We’re working around the clock to assist everyone and return to our normal response times. Thank you for your patience and understanding.

  75. Kamilla says:

    When does my Eddievr hoddie arrive? I have hopede it would come in time for my sons birthday on sunday :/
    And now the tracking number cannot be located…
    I have sent a email to support@teespring.com but got no reply..

    1. Luiza Jordan says:

      Hey there, sorry for the issues you’ve experienced with this. Please also reach out to us on social media with your order number.

  76. Kamilla Madsen says:

    When does my Eddievr hoddie arrive? I have hoped it would come in time for my sons birthday tomorrow.. :/
    And now the tracking number cannot be located. I have sent a email to support@teespring.com and a message on messenger but got no reply.

    1. Luiza Jordan says:

      Hey there, sorry to hear you’ve experienced issues receiving your order! We apologize for the delay. We normally respond to support contacts within 24 business hours, but due to the challenges posed by COVID-19 our volumes have been at an unprecedented high. We’re working around the clock to assist everyone and return to our normal response times! Please also try reaching out to us on social media with your order number.

  77. Linda Miller says:

    Where Is My Order?Saying My Track Order Not Found Really You Took My Money Out Of My Account I Wanted That Order For Farther’s Day No Customer Service Number REALLY!!!

    1. Luiza Jordan says:

      We apologize for the delay. Have you contacted support@teespring.com?

  78. Aadesh says:

    Can we still earn money by teespring in coronavirus

    1. Luiza Jordan says:

      Hey, sure! Our service is still running and lots of people are generating an income from Teespring during COVID-19. This blog may be helpful for you to read: https://community.teespring.com/blog/the-garrison-love-your-local/

  79. amine says:

    Hello, my listings are Suspended!

    1. Luiza Jordan says:

      Hey, please contact sellers@teespring.com for further support!

  80. Michael Pressley says:

    Trying to get an update on my order, # 237be36c42ac5bf8. I received an email saying it shipped on May 22nd, when I track it it says that it’s in transport. the last update on that site was May 31st.

    1. Luiza Jordan says:

      Hey, sorry to hear this! Please contact support@teespring.com with your order number and they will be able to help you.

  81. Jess says:

    I’m sorry but my experience with the customer service of this company has been no customer service. I’ve lost money and sales because I have customers telling me that when trying to buy they get a message that their card in invalid did not decline just invalid.

    My store is gone no products listed and tried to create another one and it won’t let me. Customer service chat says their hours are till 9:30 PM est but yet no one responded to my calls for help even though it says someone will respond in minutes.
    I’m done and moving on to another company/ Good luck to everyone else!!

    1. Luiza Jordan says:

      Hey there, we’re so sorry to hear you’ve had this experience! Have you tried emailing sellers@teespring.com ? We’ll be able to help you there. If not, please reach out to us on social media with your details and we’ll look into it for you.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Subscribe to blog updates

creator-menu

youtube-menu